Marketing Automation i RTB

Marketing Automation z RTB pozwala wyświetlać personalizowane treści do zidentyfikowanych osób w sieci reklamowej. Kampanie RTB (Real Time Bidding) to wciąż nowe rozwiązanie na polskim rynku marketingu w Internecie. Oba narzędzia są bardzo istotne gdyż przedsiębiorcy zainteresowani bardzo dokładnym targetowaniem na użytkownika wpisującego się w profil docelowego Klienta, mogą dzięki temu narzędziu uzyskać znacznie lepsze wyniki kampanii, niż w tradycyjnych modelach zakupowych.
Wszyscy znamy remarketing w sieci Google i remarketing w sieciach RTB. Dzięki nim anonimowe osoby otrzymują w sieci reklamowej reklamy produktów i usług, które oglądali na stronie internetowej. Dodatkowo integracja systemu marketing automation z siecią RTB pozwala nam wyświetlać personalizowane treści w sieci reklamowej dla zidentyfikowanych osób z bazy wykorzystywanych kontaktów.

Day 2: E-Commerce
Lokalizacja: CNK Aula Data: 28 czerwca 2014 Godzina: 11:00 - 12:30 Jakub_Cyran Jakub Cyran