Panel dyskusyjny: Marki Regionalne

W ramach 1-dnia konferencji zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny w ramach projektu „Brief for Poland”, Debata ma na celu dyskusję na temat współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi w celu budowania silnych marek.

Misją Programu Brief for Poland jest aktywizacja wysiłków marketingowych wokół kwestii promocji Polski oraz jej regionów tak, aby przyniosły one naszemu krajowi, jego regionom i jego mieszkańcom wymierne korzyści. Program propaguje świadome, marketingowe podejście do kwestii promocji Polski i jej regionów. Inicjuje dyskusję i tworzy platformę, na której spotykają się wszyscy ludzie mający prawdziwą wolę i chęć działania i osiągnięcia wymiernych korzyści. Celem programu jest koordynacja profesjonalnych działań – dotyczących promocji Polski i regionów – dla osiągnięcia przez firmy (również te najmniejsze) wymiernych korzyści, płynących z eksportu, inwestycji, turystyki, kultury itp.

Debata prowadzona będzie z udziałem uczestników i zaproszonych gości.

Day 1: Business
Lokalizacja: CNK Foyer Data: 27 czerwca 2014 Godzina: 15:30 - 17:00 Artur Roguski Artur Roguski Paweł Tkaczyk Paweł Tkaczyk Daniel Górski Daniel Górski Anna Daszuta-Zalewska Anna Daszuta-Zalewska Grzegorz Kiszluk Grzegorz Kiszluk